close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לקנות את הבית הראשון שלכם כזוג נשוי

מערכת שורשיט טבת, תשעו31/12/2015

צרור עצות לגבי רכישת הבית הראשון שלכם

תגיות:

כשאתם זוג נשוי טרי, שאולי חושב על הקמת משפחה, אתם מתחילים לחשוב גם על מקום משלכם. אך בשוק של היום, מציאץ מקום כזה יכולה להיראות חסרת תקווה. מחירים גבוהים ותחרות כבידה מקונים אחרים יכולים להפוך את הטיפוס ב"מעלה המדרגות אל הבית" לקשה מאוד, אך, כמו תמיד, אם יודעים מה עושים, ניתן למצוא הזדמנויות ולנצלן- ואתם עדיין יכולים למצוא את בית חלומותיכם.

עזרה בקניה
אם אינך בר מזל מספיק להשיג עבודה בשכר גבוה או להיות בן להורים עשירים שיכולים לספק לך פיקדון מזומן גדול, ייתכן שתאבק להשגת המשכנתא הראשונה שלך. אם הבנקים אינם עוזרים,

חברת אשראי עשויה להעניק לך עזרה שימושית, ולעתים, מלווים קטנים יותר יהיו מסוגלים למצוא הסדר אישי שיתאים לך גם כשמערכות המחשב המנוהלות על ידי הבנקים הגדולים יגידו לא. אם ניסית כל זאת ועדיין הגעת לשום מקום, נסה לפנות למדינה לעזרה.

דברים שיש לשקול
כאשר אתה מוציא את רוב מה שיש לך כדי לקנות את ביתך הראשון, זה מאוד חשוב לוודא שאתה עושה עסקה טובה. לעולם אל תקנה נכס בלי לבקר בו קודם. וודא תמיד שהנכס נבדק ביסודיות על ידי מומחה, כך שתהיה מודע לכל הבעיות המבניות וכמה יעלה לתקנן. חשוב על השכונה- איזה סוג של אנשים חיים בה והאם היא מבוקשת על-ידי קונים חדשים? כמה יעלו לך המסים במקום, אילו שרותים קיימים וגם האם יש בית ספר טוב בקרבת מקום?

למד מהמקצוענים
ללא ספק, האנשים הטובים ביותר ברכישת נכסים הם המשקיעים המקצועיים, ואתה יכול ללמוד מהם הרבה. נפתלי טילסון מייעץ לגבי נכסים בכל רחבי העולם במשך שנים רבות וזכה להצלחה בזכות היותו מומחה בהערכת הגורמים הרבים הקובעים אם נכס מסוים הוא רכישה טובה. השקעותיו הפרטיות הצליחו גם הן מאחר שהוא מוכשר באיזון העלויות הראשוניות כנגד ערכים המתקבלים בטווח הארוך, לאחר לקיחה בחשבון עמלות, מסים ועלויות אחזקה.

עושים את הצעד
אנשים רבים מוציאים את כל כספם עד לאגורה האחרונה כדי לרכוש את הנכס הראשון שלהם, אך זו יכולה להיות טעות. חשוב לשמור סכום מסויים למעבר עצמו כדי לוודא שהכל הולך בצורה חלקה, במיוחד אם אתם מעבירים חפצים מבתים קודמים שונים וצריכים לקנות כמה רהיטים חדשים או ציוד חדש למטבח. אז תוכלו להירגע וליהנות מהתחושה הנפלאה של חיים בדיוק כמו שרציתם בבית הראשון המשותף שלכם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה